11/12/09

KENAIKAN PPPLD DARI DG41 KE DG 44


TERIMA KASIH CIKGU....


Assalamualaikum wm.wbt.  Setelah puas menunggu surat lantikan DG44 setelah ke 12 dalam DG41 minggu lepas aku mendapatnya.  Terima kasih kepada semua khususnya kepada kerani yang begitu gigih menjalankan tugas sehingga memungkinkan aku mendapat surat DG44.  Namun demikian ada sedikit kekeliruan dalam penentuan tarikh lantikan ke DG44.  Bagi PPPLD yang dilantik ke DG41 pada tahun 1998 hingga 2000 tarikh lantikannya pada tahun 2009.  Alhamdullillah aku mendapat lantikan pada 1.4.2008....Selamat.  Tetapi kenapa 10 tahun dalam PPPLD tidak dikira 3 tahun PPPLD= 1 tahun DG41? Atau perkara ini hanya diambil kira untuk DG44 ke DG48 ?  Guru guru baru yang masuk DG41 hanya memerlukan 7 + 3 untuk ke DG44.  Mereka ini dah jadi senior kepada sebahagian guru yang lebih lama berkhidmat.  Kalau ada para sahabat yang arif tentang perkara ini diharap dapat memberi fitback untuk tindakan selanjutnya.  Apa pun aku tetap bersyukur dengan apa yang dilimpahinya.

2 comments:

Anonymous said...

dari aku KL .. he he
Kelakar pulak hang tulis fitback ... sebetulnya feedback ...
Aku tak ada blog lagi laa
malas nak buat.

Dari Abang Long- Taman Melati KL

HASHIMME OMAR said...

Biasala kalau nak cepat. Kekadang nak buat kelakau... pasai apa hang tak aktifkan blog tu... masuk je apa yang patut.. he..ke..