10/1/09

KESIBUKAN SELEPAS CUTI RAYA.

Pejam celik pejam celik dah tiba musim peperiksaan.  PMR dan SPM semua menghampiri dengan begitu cepat ku rasakan tapi bukan guna RON 95 tu.  Kesibukan ini juga menyebabkan aku tidak begitu ada masa untuk menuli dan membaca blog rakan -rakan namun jauh di sudut hati kalaulah kat umah aku tu dapat kemudahan 3G dapatlah aku berhari raya bergembira seperti insan yang lain.  Internet guna GPRS terlalu lambat membuatkan aku tidak pernah berinternet dari rumah hampir berbulan-bulan lamanya.  Macam mana nak selesaikan masalah ni?  Nak kena pindah ke Rompin ke? Kacau betul !  Semacam tak adil lah pula orang lain dapat internet laju.  Aku sebaliknya.   Ini luahan perasaan yang sudah lama dipendam ....

2 comments:

bolakayu said...

Shimmee,
Apa-apa pun, sibuk macamana pun, bola kayu tu kena belasah jugak. Sekurang-kurangnya dapat hilangkan tension.

HASHIMME OMAR said...

Memang betul. Itu bolakayu hari Sabtu dengan Ahad ni kalau tak ada apapa , Kat Lanjut bersambunglah GP kita. Bagus juga kat sana ...